15 Ocak 2012 Pazar

YENİ YIL, İLK CHALLENGE!

                                                        
                                 


50 Books in a year 2012 challenge!
  Kitap bloglarında mutlu mutlu gezinirken sevdiğim birkaç blogda gördüm bu challenge ı hemen girdim http://zimlicious.blogspot.com a ve bende katıldım bu güzel olaya. Hedefimiz 1 yılda 50 kitap okumak. Biraz zor gibi aslında ama bazı çerez kitapları da olaya katarsak, bir de benim aynı anda 2, 3 kitap birden okuduğumu sayarsak başarmamak için bir mani yok gibi.
  Aslında okuyacağım çoğu kitap şimdiden belli. Ne zamandır alıp alıp depoladığım, yarım bıraktığım kitapları bitirmek bu challenge ın yan hedefi benim için. Tabî güzel üniversitemin (Bilkent Üniversitesi), muhteşem(yo abartmıyorum!) kütüphanesinden de faydalanacağım ama bir daha ki postta yazacağım liste önceliklidir!
  Haydi iyi okumalar bize...

1 yorum: