18 Ocak 2012 Çarşamba

İşsizim ama bakın ne buldum!

  Hazırlıktayken listeningimi geliştirmek için Ted Talks dinlerdim. Ted Talks çeşitli dallarda uzmanların konuşmalarını içeriyor. O zaman bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine Elif Şafak'ın The Politics of Fiction konuşmasını dinlemiştim ve gerçekten etkilenmiştim. İşsizliğin sınırlarında dolaştığım bu tatilde aklıma nerden geldi bilmiyorum ama açtım yeniden dinledim bu konuşmayı, ve bir kez daha etkilendim. Sizin de beğeneceğinizden eminim, iyi seyirler...




 Come, let us be friends for once; 
 Let us make life easy on us;
 Let us be lovers and loved ones;
 The earth shall be left to no one.


Türkçe altyazılısını izlemek için buraya bakabilirsiniz!

6 yorum:

  1. merhabalar öncelikle yazılarınızı ve fikirlerinizi çok beğenerek takip ediyor ve çok teşekkür ediyorum :) hazırlık müdavini olarak çok yararlı bulduğumu belirtip ilginizden dolayı tebrik ediyorum :) ama bu tavsiyenizi hayata geçirmek biraz güç benim için çünkü oturup çalışmak özellikle ingilizce hayatımın ilk istikrarlı başarısızlığı bu konuda da öneriniz var mı ??? olur da belki benim gibi umutsuz vakada işe yararsa dünyanın en mutlu insanı ben olurum :)

    NOT1=bilkent hazırlıkta 2. yılım ( başarımın gücünü belirtmek istedim :D)
    NOT2= yazdıktan sonra farkettim ingilizce yazılarıma yansımış :D yazarken devrik cümleler ,fazlasıyla cümle başlarında bağlaç kullanmışım ama bu kadar hayatıma girmesine rağmen kalmaktan kendimi alamıyorum :D

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle çok teşekkür etmek isterim nazan hanım :) beni çok mutlu ettiniz! Eğer size bir şeyler katabildiysem ne mutlu bana! Oturup çalışmanız konusuna gelirsek; elinizden bilgisayarınızı alıp sizi kemerle sandalyenize bağlayarak giden bir tavsiye listem var ama asıl olan şudur ki birazda içinizde olması lazım! Tabii içimde öyle bir çalışma arzusu yok ben rüyalarımı hep türkçe görüyorum ! diyorsanız elden pek bir şey gelmez, sadece bilmem kaçıncı inter sizi ders çalışmaya itmeye yetmiyor mu sorusu kaçınılmaz olarak akıllara gelmekte!
    Diyeceğim odur ki güzin ablalık bana yakışmamakta lakin bu fikirlerimi oturup düşünmeli ve benim kendime sorduğum gibi sizde kendinize sormalısınız; Ben kimim, ben neyim? Aziz sen nesin? Ay pardon biraz Aziz Nesin yoluna saptım : )
    Küçük makul bir not : bunları yaparken mazhar alansondan benim hala umudum var şarkısı işe yaramakta! Sonuca bir katkısı olmasa da içsel huzuru dengelemekte(denendi, onaylandı)
    İyi günler, iyi çalışmlar ve tekrar teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kısa sürede cevapladığınız için çok teşekkürler :)evet tabiki içinde olmakla alakalı ama sonucu değiştirmicek şeylerle uğraşmak karakterimde yok ya olacak ya olacak idi bugüne kadar ama gel gör ki ingilizce beni neyledi :D bir fizikçi olarak siz matematik ve fizik derslerini kaç kerede geçersiniz bilmiyorum ama benim gibi bilmem kaçıncıyı yaşamamınız temenni ederim :)çünkü düşenin halinden düşenler anlar :D beni hiç kimsenin anlamaması dileğiyle ...
      iyi geceler derslerinizde başarılar diliyorum withdraw sız failed siz belki birgün mezun oluruz inşallah :D

      Sil
    2. öncelikle yağmur hanım keşke herkes rüyalarını türkçe görse de oda arkadaşını, anlaşılmayan hatta varlığından bile şüphelendiğim dillerle korkutmasa demek istiyorum. nazan hanım size gelince de "benim hala umudum var" dan çok "domuz gribi ol inşallah"ı ya da "gives you hell"i öneririm hatta bağıra çağıra söyleyin ki rahatlayın, açılın :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. amen :D sorunuma çözüm siz de bulamadınız ben de ümitlenmiştim :(ben ne edeyim nerelere gideyim en iyisi ankarayı terketmek paşa paşa türkçe bölümde okumak :D

      Sil