23 Ocak 2012 Pazartesi

Görüyorum Dostlar :)

  Nevet, nartık, görrüyorum :)
Yedi yaşımdan beri mahkum olduğum gözlüklerimden kurtulup sonunda lenslerime kavuştum ve artık görüyorum hem de burnumun üzerinde hiçbir şey olmadan :)
  Veee veee lenslerimi takarken hiçte öyle zorlanmadım yoooo, böyle hemencecik taktım çıkardım, taktım çıkardım :) Öyle böyle değil aşırı sevindim, annem dalga geçip duruyor :))
  Bu postu deli mutluluklarımla bitirmeyeceğim elbette, iki gündür Hayao Miyazaki animelerine taktımda taktım. Ruhların Kaçışı ve Yürüyen Şatoyu izledim, devamda edeceğim ve bir sonraki dergi yazımın konusu olarak başarılı yönetmen Hayao Miyazaki'yi seçtim! Bu sebeple şimdilik bu animeler hakkında fazla bir söz söylemek istemiyorum, yalnız dergimiz çıkar çıkmaz( her ayın altısında online olarak çıkmakta) sizinle de paylaşacağım. Eleştirilerinizi dört gözle beklemekteyim, sakın acımayın!!


  Bu da daha biraz önce izlediğim Yürüyen Şato'nun final sahnesinin şarkısı, bence muhteşem bir şey, sizce??

2 yorum:

  1. Mononoke-hime, ponyo ve totoro' yu izlemelisin. hatta izle ve öyle yaz dergi için yazını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. totoro yu bugün izleyeceğim, ponyoyu duymuştum ama diğerini bilmiyordum, en geç yarın onları da muhakkak izlerim, teşekkürler :)

      Sil