11 Mart 2012 Pazar

Geç Kalan 8 Mart Yazısı ~ Doğum günüm

  8 Mart yazısını ayın 11'inde girmek pek akıl kârı değil ama, bloğumun ilk yılından hem Dünya Emekçi Kadınlar Gününü hem de Doğum Günümü elverişsiz ders çalışma koşulları sebebiyle atlamak istemedim.

   Evet, 8 Mart tüm kadınların günü olması yanı sıra benim doğum günüm ve sizlere ne kadar güzel bir doğum günü geçirdiğimi ve muhteşem arkadaşlara sahip olduğumu anlatmak için sabırsızlanıyorum. Aslında şu an bile çalışmam lazım ancak kahvaltıdan bozma öğle yemeğimi yerken bu yazıyı yazmaya fırsat bulabildim. 
   
   Benim canlarım o kadar güzel bir şey yaptılar ki :D Böyle bir sürü bir sürü çikolata alıp paketleyip tanıdığım tanımadığım insanlara verip, onlara "Doğum günün kutlu olsun, bir dost" dedirterek bütün gün ağzım kulaklarımda dolaşmamı sağladılar.

İşte doğum günümün ilk ganimetleri. Bunların hepciği şu mavi pakette gördüğünüz gibi paketlenmişti.
Şirincik aslında Kinder Süprizden çıktı ancak ben dayanamayıp onu yedim :) Kelebekli küpelerim nasııııl?


   19. yaşıma girdiğim bu doğum günümde toplam 4 pasta kestim daha haftaya eve gidip pasta kesme maratonuna orada devam edeceğim :)  Gel gelelim bir kitap kurdunu çılgına döndürebilecek doğum günü hediyelerime!!

En yakın arkadaşım Tayfun'dan taaa Trabzonlar'dan gelen Mino'nun Siyah Gülü ve şirin ayıracım; aynı zamanda canım benim Gizemcim'den Küçük Düşler Büyük Umutlar... Bir insan bu kadar mutlu edilir :) Tekrar çok teşekkürler gençler :)


Bu da Özgecim'den Bursa'dan bir hediye :) Sanırım Vosvos koleksiyonu yapmaya başlıycam bunlar çok tatlı zira...


Veeee büyük bomba! Deliler gibi istediğim Tudem Yayınlarından Merlin'in Büyü Bilimi Kitabı!! Şu güzelliğe bakın :)





Bu kitabı ve diğerlerini okudukça uzuuun uzuuun anlatacağım :) Tüm Şirinciklerime Elifnur'a, Nazan'a, Özge'ye, Ömer'e ve Mert'e çok çok çok teşekkür ederim, iyi ki varsınız gençler...

Günün anlam ve önemi için MFÖ'den Hep yaşın 19...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder