19 Ocak 2012 Perşembe

The Secret Circle

Bu müziği duyduğumda kanım çekiliyor, Children Of The Corn izliyorum sanki.



  İki günlük dizim The Secret Circle'ın jenerik müziği sizi beni etkilediği kadar etkiler mi bilmiyorum. Ancak boş bir vaktime geldiği için bu kadar uzun süre (uzun süre derken peş peşe sekiz bölümü kastediyorum) izleyebildiğim bir gerçek. Demek istediğim bir süredir maruz kaldığım vampir- kurtadam takımından sonra (onları sevmediğimden değil ama fazla olmadılar mı?) eskiye bir dönüş yapıp sadece cadılara odaklanan bir dizi fikri hoş oldu.


cnbce.com dan dizinin konusunu aktarmak gerekirse;
Dawson's Creek'in yaratıcısı Kevin Williamson imzalı yeni fantastik/gençlik dizisi The Secret Circle, nesillerdir Chance Harbor kasabasında yaşayan cadı ailelerinin en genç üyeleriyle tanıştırıyor bizleri. 

Bir gün nedensiz yere lastiğinin patlaması üzerine eve geç kalan Cassie annesine telefon edip durumu açıklamaya çalışır. Ancak bu konuşmanın annesiyle yapacağı son konuşma olduğundan habersizdir. O lastiğini değiştirirken annesi gizemli bir adamın çıkardığı büyük yangında can verir ve Cassie büyükannesinin yaşadığı Chance Harbor kasabasına taşınmak zorunda kalır. Cassie bu kasabada bir cadı olduğunu ve kasabadaki genç cadıların bazılarının ailelerinin de gizemli bir yangına kurban gittiğini öğrenir. Okul arkadaşlarının kurduğu Secret Circle’a katılan Cassie, ilk aşkıyla da tanışır ve macera başlar
  
  Dizi genel olarak yılların teenage horror ına dayanıyor ancak şu zamana kadar (8 bölüm) ben herhangi bir korku unsuruyla karşılaşmadım. Yani nerede Buffy The Vampire Slayer nerede Secret Circle, One Tree Hill izler gibi izliyorum şahsen. Dediğim gibi yapacak daha iyi bir şeyler olsa o kadar sarmazdım ama yinede merak ediyor insan bir sonraki bölümü. 
  Puanlamak isteseydim ki istedim birden :) 5 üzerinden 3.5 bilemedin 3.75 verirdim. İnsaflıyım yine ;)
PS: Stephen King'ten "O" yu okurken bu müziği dinlemeye karar verdim, bence etkisi büyük olacak...

2 yorum:

  1. şirinler iş yaparken bilinçaltında kalan o melodi var ya benim dilimde de bu dizinin müziğiği kaldı. her ne kadar bir solukta izlemiş olup yeni bölümlerine daha bakmamış olsam da (nasıl bi cümle oldu alla alla ). neyse bi de şunu söyleyeym,blogunuzun ilk yazısını ben de yazmaya başlamayı düşündüğüm zaman okudum ve sonra yazmaya başlamayı düşünmedim yazdım ^:)

    YanıtlaSil
  2. :) bir solukta izlenip sonradan kendini aratmıyorsa o dizinin çerezliğindendir, öyle de zaten. "düşünmedim yazdım" :) doğru yol bulunmuş!!

    YanıtlaSil