26 Ocak 2012 Perşembe

!IT'S MICHAEL FREAKING JACKSON!

Dikkat, Dikkat!

  Biliyorum bazılarınız Glee'yi sevmiyor, hatta bazılarınız nefret ediyor(buldum öyle birkaç terbiyesiz :) ), bazılarınız sadece adını duymuş. ama bazılarınız da hiç bilmiyor (çoook ayıp, çok!).
Evet, ben bir Gleekoliğim. Evet, bu diziyi ÇOK seviyorum (sizin içten içe Adını Feriha Koydum u yada Behzat Ç. yi sevdiğiniz gibi). Yalnız benim sizlerden farkım, bu diziden kâr sağlamak! Kâr demişken hemen demeyin "belli zaten Glee aşağı, Glee yukarı; vardır bunda bir iş diye", benim kârım tamamen müzikal. Valla da billa da müzik kültürüm arttı ya, yeminle (çarpılmam merak etmeyin, çünkü doğru!)
  İşte benim bu işe yarar dizim, bu seferde bir Michael Jackson bölümü hazırlamış, haftaya nasipse kısmetse  yayınlanıyor. Çok sakin mi söyledim?(bak şimdi bağırıyorum böyle Justin Biber görmüş ergen gibi öyle hayal et!)

                                   !IT'S MICHAEL FREAKING JACKSON!
  Siz aldınız mesajı, ben sizi Smoooooth Criminal ile başbaşa bırakayım :)



Bu da bonus;
 Michael'dan iyi demiyorum elbette, estağfurullah ama iyi şimdi kabul edin! Kabul Et! :) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder