15 Ocak 2012 Pazar

2012 HEDEF LİSTEMDEN BİR KUPLE



  • Bizim Kafenin Kızları- Laura Schaefer (daha yeni bitirdim aslında, yeni yılın ilk kitabı, postu yolda...)
  • Canım Erdalım, Sevgili Babacığım- Can Dündar (şimdi bunu okuyorum)
  • Noel'de Cinayet- Agatha Christie (kütüphaneden bir ganimet, 3 haftalık tatilimde bitirmem lazım)
  • Noel Kekinin Gizemi- Agatha Christie (kendime aldığım yılbaşı hediyem ve söylemeye utanıyorum ama ilk Agatha romanım)
  • Doğu, Batı- Salman Rushdie (Tüyap ganimetim)
  • İmparator Çay Bahçesi-Nazlı Eray(Tüyap ganimetim ve sadece 2 TL idi :) )
  • Kayıp Gölgeler Kenti- Nazlı Eray (Tüyap ganimetim ve sadece 2 TL idi :) )
  • Arzu Sapağında İnecek Var- Nazlı Eray(yarım kaldı ama telaşa gerek yok mutlaka bitecek!)
  • Montague Amca'nın Dehşet Hikayeleri- Chris Priestley(bloglarda sıkça görüp kıskandığım Tüyap ganimetim)
  • Yürüyen Şato- Diana Wynne Jones (bloglarda sıkça görüp kıskandığım başka bir Tüyap ganimetim)
  • İmkansızın Şarkısı- Haruki Murakami (elbet birgün alacaktım ama sinirlenip alacağım hiç aklıma gelmemişti!)
  • Julie&Julia- Julie Powell (oda arkadaşım Elifnur'un hediyesi:) )
  • Adı Aylin- Ayşe Kulin (taa sahaf festivalinden, yarım kalmış bir kitap)
  • Küçük Mucizeler Dükkanı- Debbie Macomber (Tüyap'ta Tess Gerritsen çılgınlığımın yanında poşete girmiş bu da Allah Allah :) )
  • Guguk Kuşu- Ken Kesey (Sahaflardan...)
  • Kayıp Sembol- Dan Brown (bunun karşılığında tüm ÖSS hazırlık kitaplarımı vermiştim, her şeye bedel o :D )
  • Geceyarısı Çocukları- Salman Rushdie (güzel, hoşta bitiremedim!)
  • Asi Melekler- Danielle Trussoni (Olgunlarda satıcıdan korktuğum için yapmış olduğum bir hata ! )
  • Kalemimin Sapını Gülle Donattım- Ferhan Şensoy (elbet biteceksin!)
  • Che Guevara Yoldaş- Jorge G. Castaneda (2 yıl öncesinin Tüyabından)
  Elbette listem bu kadar değil, bir bu kadar daha var yalnız bunlar öncelikli olanlar. Hedefi önce küçük tutmak istedim.
  Bizim Kafenin Kızları postunda görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder