27 Ocak 2012 Cuma

ÇINAR-OCAK SAYISI

 
  Daha önce de bahsetmiştim, ben Bilkent Üniversitesi Atatürkçü Düşünce Topluluğunun online kültür yayını Çınar'da yazmaktayım. Daha çok yeni bir dergiyiz ve hepimiz acemiyiz, yalnız elimizden gelenin en iyisini yapmak istiyoruz. Bu sebeple basılı çıkabilmemiz için kendimizi online olarak kanıtlamamız lazım! Şu an Şubat sayısı için Hayao Miyazaki üzerine yazıyorum. Ama bugünlük blogumda in cin top koşturmasın diye sizleri geçte olsa Ocak sayımızla tanıştırmak isterim.
  ÇINAR DERGİ OCAK SAYISI İÇİN BURADAN LÜTFEN :) Daha önceki sayılarımızda yine aynı yerde mevcuttur!
Göz atmadan geçmeyelim!!! Ayrıca "Cinayet Kraliçeleri" Agatha Christie ve Tess Gerritsen üzerine olan yazı bana aittir! Dört gözle değerli eleştiri ve yorumlarınızı beklemekteyim, okuyan kimse yorum yapmadan geçmesin lütfen.

                                                                               İYİ OKUMALAR

3 yorum:

  1. Derginiz güzelmiş. Zülfü Livaneli ve Struma Gemisi ile ilgili yazıları görünce Serenad aklıma geliverdi. Geçen yıl severek okuduğum etkileyici kitaplardan biriydi. Sanırım bu sayınızda onun etkisi var. :) Dilerim online olmaktan çıkar, baskıya da alırsınız derginizi.

    İyi iş çıkarmışsınız. Tebrik ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serenad'ı ben de severek okumuştum, evet biraz tesadüf olmuş sanki :) Çok teşekkürler, umarım basılıda çıkar :)

      Sil
    2. Evet haklısınız, o yazıyı yazan arkadaşımız, Serenad'ı okuyup, Struma olayını öğrenince çok ilgisini çekmiş ve bu konuyu daha önce nasıl duymadığını düşünüp, bu konuda birazcık araştırma yapıp yazdı:))

      Sil