24 Ocak 2012 Salı

Biz Bugün Çooook Eğlendik

  Bugün liseden arkadaşlarımla Ortaköy'e gezmeye gittim ben :) Geleneksel FenA buluşmaları diyorum ben bu gezmelere. Yalnız bir Ortaköy için kaç tane araba değiştirdik öyle. Hadi gidişi geçtim, dönüşte aman aman ne yol yürüdük, kaç tane arbaya bindik say say bitmez.
  Önce yanlış durakta beklemişiz, sonra otobüs bekledik, sonra Levent'te inmemiz gerekirken trafik sıkışıklığına dayanamayıp indik erkenden, taaa Zincirlikuyu metrobüs durağına kadar yarım saat yürü babam yürü. Asıl çile orada başlıyor. İş çıkışı ne kadar sinirli bu insanlar ya, sıranın en önündeyim otobüs geldi mi bir bakıyorum en arkaya kalmışım!
 Neyse böyle araba bir geçti binemedik. 
 İki geçti binemedik.
 Üç, dört derken artık herhalde altıncı ya da yedinci arabaya bindik onda da çoğumuz ayaktaydı zaten...
Amaaan neyse ben çoook eğlendim canlarımla, yılda bir bilemedin iki görüyoruz zaten birbirimizi.
                            
                                 Bu da şımarık ben ve klasik Ortaköy kumpiri :)

Bakıııın burada da dört senelik canlarım :)

Size klasik bir boğaz pozuyla iyi günler dilerim :)

Son olaraaaak;
Teoman'dan Mavi Kuş ile Küçük Kız; gel Ortaçgil dinleyelimmmm :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder