14 Ocak 2012 Cumartesi

MERHABA...



Blog aleminin sıkı bir takipçisi olarak en sonunda bir blog yazarı olmanın zamanı geldi diye düşünüyordum. Üniversitenin ilk döneminde notlarıma aldığım darbeyle, hayata küsüşün kıyısından dönmüş, başı mı kaldırmış ve yoluma aldığım bu dersle devam etme kararı vermiş bulunmaktayım(evet hep böyle uzun cümleler kurarım :) ). Hazır bu tatilde işsizken kendime yeni bir meydan okuma seçtim ve gelecek dönemi parça etkili bomba misali patlatma niyetindeyim. Kötü anlamda değil ama. Şu an üç haftalık bir tatile girdim. Gelecek dönem alacağım dersleri buraya yazıp, A'larla olan mücadelemi sizinle paylaşacağım. Bir dönemlik işsiz bir fizikçi olarak değişik dersler almak niyetindeyim . Naçizane üniversitem, yeni dönem için ders kayıtlarına başlar başlamaz ben de hemen CHALLENGE ACCEPTED diyerek, bu yola baş koyacağım. Ama sanmayın öyle ben sadece dersiyle, notlarıyla kafayı yemiş bir fizikçiyim, Freak olmam oradan gelmemekte. Kitaplara ölümüne düşkün, bir GLEEkolik, bir yazar( üniversitemizin Atatürkçü Düşünce Topluluğunun kültür yayını Çınar'da yazmaktayım ki sizinle de paylaşacağım), Ankara'da okumaya zorlanmış(ya da kendi kaşınmış) bir İstanbul delisiyim ben! Nice postlarda görüşmek dileğiyle, sizleri birçok kez maruz bırakacağım GLEE nin en sevdiğim şarkılarından birini sunarım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder