23 Şubat 2012 Perşembe

MİM VAR DEDİLER GELDİK :)

  Bugün sevgili Lavinia beni mimlemiş, blog camiasındaki :P ilk mimim o yüzden gecenin bir yarısında bile olsa cevaplamadan yatmamaya kararlıyım :)
  

1- En sevdiğin şeyler nelerdir, nelerden hoşlanırsın vb?

 Bunun üzerine ciddi ciddi bir liste hazırlamayı düşünüyordum ben de çok güzel denk geldi, evet liste severim ne olmuş :P
  Bakalım bakalım, en sevdiğim şeylerin başında KİTAPLAR gelir, şaşırtıcı değil biliyorum :) Kütüphaneler gelir, kitapçılar gelir, Taksim'in yandığımın sahafları gelir... İstisnasız, toleranssız!
  GLEE! Aklıma bir an gelmedi şaşırdım, dünyada kendini kanıtlamış, gerek işlediği konular gerekse inanılmaz güzel müziklerle baş tacıdır Glee, candır!
  Soruya dönüp bir daha baktımda, nelerden hoşlanırsın; valla süprizlerden hoşlanırım, hediyelerden mesela :) (doğum günümde yaklaşıyor hele daha bir çok hoşlanırım:) )
  Kitapların altına yazmayarak ayıp etmişim ama Yemek yemeyi çok pis severim, sırf keyfime yerim yani :) Yemekhaneden çıkarım çalışma odasına gider bir de pizza sipariş ederim. Sonrası acı ama ben yine de yaparım :)
  İstanbul'da sahil boyunca arabayla gezmeyi severim. Ailecek fırsat bulduğumuzda Avrupa Anadolu geziyoruz İstanbul'u.(bak bak kafiyeye bak!)
  Şu an aklıma bir şey gelmemesi saçma ama bu kadar oldu şimdilik ne yapalım :)


2- Bilgisayarda vaktini neler yaparak geçirirsin?
  Bir yanda müzik veya dizi açık, facebook a takılır, maillerimi kontrol eder, blog blog gezer, azcık 9gag turu atar, hepsini bir arada yürütmeye çalışırım. Zira hayat kısa arkadaş...
  Bir de ödevler, MIT den ders videoları, araştırmalar... Boş değilim ben!(bu cümleyi yazdıktan sonra geri silmek istemedim, ama nasıl bir şeydir bu?)


3- En sevdiğin filmler nelerdir, veya izlediğin ve hafızanda kalan veya kesinlikle izleyin dediğiniz?
  Mamma Mia! Hani abartırlar ya bu filmi 20 kere izledim diye, ben işte Mamma Mia'yı 20 den fazla izledim. Ne zaman üzgün veya hasta olsam, sıkılsam, moralim bozulsa açar izlerim, o güzelim Yunan adalarının beyazlı mavili evlerine, parıldayan denizine, ABBA'nın keyif verici şarkılarına ve Meryl Streep'e biterim ben :) Yaşlanınca onun gibi olsam ne olur ki? 
  Starwars! Başka söz beklemeyin! 3D liside geldi artık daha ne duruyorsunuz ki??
  Breakfast at Tiffany's- Audrey Hepburn'e bayıldım ben!
  Ölü Ozanlar Derneği(kitabını bir şeyler hissetmek istediğimde alırım, okurum, uyurum, tabi büyük ihtimalle ağlamaktan pörtlemiş gözlerle)
  Harry Potter :)
  Hayao Miyazaki animeleri...
Valla ben film izlemeyi çok seviyomuşum ki :)


4- Şu sıralar almak istediğiniz şeylerin listesini yapsanız bunlar neler olur?
  Bu cumartesi alışveriş zamanı!!! HERE COMES THE LIST;
Tenis raketi ;)
Kitap, kitap, kitap...
Kart
Sweatshirt
Eşofman
Ne bulursam o...


5- Şu sıralar en çok dinlediğiniz şarkılar? 3 tane
3 mü? :(
Ben Glee'den sapıtıcam yine;
Highway to Hell - AC/DC 
Moves Like Jagger- Maroon 5
Glad You Came- The Wanted


Bu sorulara oturup düşünüp uzuuuuuun uzuuuuuuun cevap vermeyi çok istedim ama kimseyi sıkmayalım, hem yarın 2 Quizim, 1 Labım var toplam 8 saat :(


Bende o vakit mimledim mimledim Sevgili Gizem'i ve Çikolata Kutusu'nu mimledim :)   


                                                HADİ BAKALIM SIRA SİZDE :)






  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder