4 Şubat 2012 Cumartesi

Ankara'ya Dönüş Ve Dayanılmaz Dost Kitabevi


Somewhere Over The Rainbow


 Evet, Ankara'ya geri döndüm. O güzelim uykularla dolu, dizilerle sarılı, gezmekle bitmeyen İstanbul tatilim sona erdi :( Yazık bana, daha doğrusu bize. O gariban (amma da gariban) öğrenci milletine.
  Ankara'ya döndükten sonra okul başlamadan tadını çıkarabileceğim dört güzel tatil günü kalmıştı (şu an bire düştü, hiii!), fırsattan istifade biraz karlı Ankara havası almak üzere iki gündür Bahçeli, Kızılay, Tunalı geziyorum. Ve ve ve her Ankaralının muhakkak bildiği, o güzelim mabet Dost Kitabevine uğramadan edemedim. Çok merak ediyorum acaba Dost'tan eli boş çıkabilen var mıdır, ya da eli boş çıktığına pişman olmayan.
  Ben bu seferki ziyaretimde iki ganimetle çıkarak yakamı zor kurtardım, arkadaşlarım engellemeseydi neler olabileceğini, neler satın alabileceğimi tahmin edemezsiniz!
  İşte benim güzellerim, kıymetlilerim :)

  İlki yeni kuracağımız amatör kitap kulübü için karar verdiğimiz muhteşem insan Ursula K. Leguin'den "Yerdeniz Büyücüsü". Leguin'in daha önce hiçbir kitabını okumadım ama (o zaman muhteşem olduğunu nereden biliyorsun demeyin, fantastik kitaplar yazan her kadına saygım çok yüksek seviyededir!) bu kitabın film versiyonunu izledim. Muhteşem :) Yerdeniz Büyücüsü Yerdeniz beşlemesinin ilk kitabıdır. Şansımız yaver gider ve kitap kulübünü ayakta tutabilirsek seriyi bitirmek istiyoruz. Olmadı beğenirsem ben tek başıma okumaya devam edeceğim.
  İkinci kitabım belki de bir kısmımızın çocukluğunu kaplamış olan Eğlenceli Bilgi serisinden "Çıldırtan Şifreler". Diana Kimpton tarafından yazılmış bu kitap çocuklara, gençlere aaa ne diyorum ben herkese Kriptolojinin yani şifrelerin, şifre çözümünün kapılarını çok matrak bir biçimde aralıyor. Eğlenceli Bilgi içerisinde Eğlenceli Bilim, Eğlenceli Matematik, Eğlenceli Hobi vs. gibi kategorilere ayrılıyor ve içerisinde yüzü geçik kitap var. Tabi ben orta okula giderken taş çatlasa on tane falan vardı ama hiçbir şey için geç değil!
  Ben çok Eğlenceli Bilim bölümünde kafayı yedim (doğal olarak)! Daha alacak çok kitap var, şimdilik seçtiğim birkaç tanesi;
                                







Çok şirinler değil mi? :)
  Özellikle Acı Çeken Bilim Adamları sırada :) 
  Şu an okuduğum üç kitapta da tuhaf bir gerileme yaşıyorum. Dizi izleyip, uyumaktan kitap okuyamadım! En büyük lanet! Ama ama hemen Challenge ıma geri dönmem ve her şeyi kontrol altına almam lazım! Yani;
                                                             
                                                                    HEPİMİZE İYİ OKUMALAR...
                         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder