12 Ocak 2013 Cumartesi

RENT


Rent müzikalinin müziklerini hep sevmişimdir, konusunu da. Geçen sene aldığım Rent filmini en sonunda izleyebildim. Güldüm, ağladım ve en sonunda izlediğim için çok mutlu oldum. Benim bu kadar beğendiğim filmin konusuna gelirsek;

Pulitzer ve Tony ödüllü müzikal, ‘80’lerin sonunda New York’un doğu yakasında hayatta kalmaya, kiralarını ödemeye çalışan sekiz arkadaşın duygusal öyküsü. Hayatlarını sevgi kıstasına göre değerlendiren sekiz dost, bir yandan yoksulluk, çaresizlik ve hastalıklarla boğuşurken diğer yandan idealleri ve rüyalarını gerçekleştirmeye çalışmaktadır. Farklı etnik kökenlere ve cinsel tercihlere sahip arkadaşlar arasında bir öğretmen, bir dansçı, bir avukat, bir tiyatrocu, bir şarkıcı ve çoktan ruhunu şeytana satmış bir ‘yuppie’ de vardır.

RENT
Yapım: 2005 - ABD
Tür: Dram, Müzikal, Romantik
Yönetmen: Chris Columbus
Oyuncular: Rosario Dawson, Idina Menzel, Taye Diggs, Tracie Thoms, Wilson Jermaine Heredia
IMDb Puanı: 6.8/10
TLFP Puanı (benim puanım :)): 7.5/10

IMDb puanın çok yüksek olmamasının sebebini müzikal olmasına veriyorum, okuduğum yorumlara bakılırsa insanlar konuyu anlayamamaktan muzdarip. Düşündüm de başlarda olaya direk şarkılarla girilince bir 'ne oluyor yaa' durumu yaşanabilir :). 
Size daha filmi bile izlememişken bayıldığım şarkılarını sunarım, iyi seyirler.

                                           SEASONS OF LOVE


TAKE ME OR LEAVE ME (Personal favourite ;))






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder